Monday, December 24, 2012

Urban Architectural studio Final Presentation

Alhamdulillah, masa yang dinanti-nantikan telah tiba bagi semester ini. Hari ni terciptalah sejarah buat students Urban Architecture untuk membuktikan segala didikan dan pengajaran yang telah dipelajari sepanjang semester ini menerusi individual final design..

Aku? Alhamdulillah, setakat ini masih lagi tiada episod deraian air mata. Tapi agak kecewa sebab benda yang aku buat awal-awal tu la yang memberikan tamparan hebat kepadaku di mana boleh pulak dia crashed dan main-main cak dengan aku di kala aku pada masa tu dah terasa seperti nak humban je laptop ni dari tingkap bilik di tingkat dua ni..

Jadi, pengajaran kepadaku, walaupun dah siap jangan terlalu yakin sangat selagi tak print out the outcome. Akhirnya, aku sungguh amat tidak berpuas hati dengan boards sections dan detail sections aku.

Sekian untuk semester ini. Doakan aku berjaya mara ke semester hadapan dengan pra-tesis pula. Amin..=)





LIVE LIFE TO THE FULLEST
~yona_afzan~

1 comment:

  1. assalam..nak tanya drawing bandar raub tu..dapat dekat mana..ke draw balik?

    ReplyDelete