Friday, January 27, 2012

saya GEMOK!!!

sesungguhnya, saya mengisytiharkan saya semakin montel..gundha sura ghandhi..argh!!

ye, makan makin sikit..
satu hari makan sekali je..
tapi sekali makan berbukit bukit..
makan segala bagai dihentamnye..

argh, ni makannye!!

sudah dengan program berpantun..

jelas sekali saya semakin mok..
waa, itu realiti ye cik sonamok..
tak perlu disorok-sorok..
stress, tertekan akibat berat badan yang makin mencucuk cucuk bintang di langit..

kalau unggul takpe, ni dah tahap obesiti..
oleh sebab tak bersenam tiga kali..
hasil penilaian incik herbalife tempoh hari..
ia masih menghantui diri..
sehingga kini..
walaupun ia sudah sebulan terjadi..

hadoi la ye pun oh berat ku ini,
silalah turun dengan kadar yang segera..
saya mahukan 45kg sahaja..
sekian..

LIVE LIFE TO THE FULLEST
~yona_afzan~

No comments:

Post a Comment