Monday, May 30, 2011

my new born BABY..

my SAYANG..♥♥♥ 

hehehe..tajuk nak power je kan..sebenarnya, semalam akhirmya dapat juga aku beli gitar yang dah didam2kan selama ini..walaupun la banyak cabaran, halangan dan dugaan yang menimpa berlaku semalam, dengan sokongan Misz Panda aku gagahkan juga beli gitar ni dekat kotaraya jb..

huhu, boleh pulak kan semalam duit nak beli gitar semalam hilang..bagai nak gila aku nangis..ye la, setelah berpenat lelah berhempas pulas membanting tulang mencari duit untuk beli last2 kena cilok la pulak duitnya..

memang separuh gila la dibuatnya..tapi, apakan daya..kita hanya merancang, tapi segala-galanya Tuhan yang tentukan..

memang rabak kejap la hati sebab ye la, dalam rm 150 kalau silap yang kena songlap..takpe la, takde rezeki gamaknya..tapi, misi membeli gitar tetap diteruskan dengan sokongan, dorongan dan semangat daripada kawan2..aku menapakkan kaki bersama Misz Panda ke kedai gitar kat Kotaraya JB..

yes, akhirnya aku dapat meng'own' gitar sendiri setelah sekian lama mengidam..my first Baby..gitar jenama KAPOK..sangat sayangkan BABY ini..hehehe..,mana taknya, guna duit sendiri kot..

semoga dengan adanya BABY ni, segala anasir-anasir negatif yang bakal mendatang dapat ditepis..

BABY, tolong jaga kepala otak MUMMY ye..jangan asyik dok menerewang je kerjanya..

MUMMY LOVE BABY..♥♥♥

p/s: dah mcam dah ada anak la pulak berBABY-MUMMY ni..hehehe..^_^

LIVE LIFE TO THE FULLEST
~ yona_afzan ~

No comments:

Post a Comment